جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۲:۲۹

دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در منطقه آزاد اروند خوزستان

باشگاه خبری فراساحل: دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند ۸ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی منطقه آزاد اروند با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل علی شانه‌سازان‌زاده اظهار داشت: ایران دومین کشور تولید کننده نفت در کشورهای عضو اپک است که با پتانسیلی بالغ بر 11 درصد از ذخایر نفت جهان، 18 درصد ذخایر گاز طبیعی و برخورداری از 2.5 درصد از کل تولیدات پتروشیمی جهان  میزبان برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی شده است. وی افزود: این نمایشگاه از لحاظ گستردگی تعداد شرکت‌کنندگان در زمره پراهمیت‎ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت، گاز، پالایش و پترشیمی در سطح جهان به شمار می‌آید.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران است که  امسال اسفندماه با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه‌ دائمی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود. وی افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های داخلی و خارجی  دستاوردها و محصولات صنعتی خود را در راستای رشد صنایع در معرض دید متقاضیان قرار دهند و به ساماندهی فعالیت‌های آتی خود بپردازند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند با اشاره به مزایای شرکت در دومین نمایشگاه بین المللی انرژی، عنوان‌کرد: کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی، فرصت‌های تبلیغاتی، آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه بین‌المللی، انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی در عرصه بین المللی، ارائه آخرین دستاوردهای فنی روز دنیا در حوزه‌های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله مزایای شرکت در این نمایشگاه است. وی شناخت رقبا با دانش، خدمات و محصولات سایر شرکت‌ها، به روز رسانی دانش فنی، آشنایی با دستاوردهای نوین صنایع بین‌المللی را از دیگر مزایای شرکت در دومین نمایشگاه بین‌اللملی انرژی دانست و بیان‌کرد: نمایشگاه بین المللی انرژی منطقه آزاد از 8 تا 11 اسفندماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این بازه زمانی ازدستاورهای نمایشگاه بازدید کنند.



  کد خبر : 3173
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :